مقالات

چطور اعتماد کنم؟

فروش پیانو طرح آکوستیک

فروشگاه هنرینو به عنوان یکی از معتبرترین و قابل اعتماد ترین فروشگاه های ساز و لوازم موسیقی کشور، دارای مجوزها و نمادهای اعتماد برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز است. در ادامه، به بررسی و معرفی این موارد می پردازیم.

نماد اعتماد الکترونیک

وزارت صنعت، معدن و تجارت

مهمترین جواز و نماد قانونی برای کسب و کارهای اینترنتی، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت است. این نماد به این معنی است که شما می توانید با خیال راحت به خرید و پرداخت در سایت مورد نظر بپردازید. فروشگاه هنرینو در قسمت پایینی سایت (فوتر) این نماد را به نمایش گذاشته است. با کلیک روی این نماد، می توانید از اصالت آن در سایت اینماد مطمئن شوید.

جواز کسب فروشگاه حضوری

پروانه خرده فروشی آلات موسیقی

فروشگاه هنرینو دارای فروش هم به صورت آنلاین و هم به شکل حضوری است. برای فروشگاه حضوری، جواز کسب و پروانه معتر از اتاق اصناف ایران دریافت شده است. این جواز کسب به معنای قانونی بودن کسب و کار و به منظور اعتماد و اطمینان خاطر خریداران عزیز است. برای اطمینان از اصالت جواز کسب، روی آیکون مربوطه در پایین (فوتر) سایت کلیک کنید. یا تصویر مجوز کلیک کنید.

جواز کسب فروشگاه اینترنتی

کسب و کارهای اینترنتی

فروشگاه هنرینو علاوه بر دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و پروانه کسب، عضو انجمن صنفی کارفرمایی و فروشگاه های اینترنتی شهر تهران نیز هست. این انجمن به عنوان متولی ساماندهی و قانونی کردن کسب و کارهای اینترنتی در شهر تهران فعالیت می کند. عضویت فروشگاه در این انجمن به شما خریداران عزیز این امکان را می دهد تا با خیالی آسوده از فروشگاه هنرینو اقدام به خرید آنلاین فرمایید.

نماد ساماندهی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

logo-samandehi

وزارت ارشاد به عنوان متولی ساماندهی وبسایت های اینترنتی، سایت های دارای اعتبار کافی را بوسیله نماد ساماندهی تایید و قانونی می کند. وبسایت هنرینو به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی کشور، در این زمینه نیز دارای نماد اعتماد از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

درگاه پرداخت معتبر

 به پرداخت ملت - معتبرترین درگاه پرداخت کشور

درگاه پرداخت معتبر یکی از عوامل مهم تعیین کننده اعتبار فروشگاه های اینترنتی است. داشتن درگاه پرداخت اختصاصی آن هم از یک درگاه معتبر، باعث آسودگی خیال خریداران می شود. درگاه "بهپرداخت ملت" یکیاز معتبرترین درگاه های کشور است. گرفتن این درگاه به صورت اختصتصی فقط برای فروشگاه های کاملا معتبر و دارای جوازهای لازم امکان پذیر است. فروشگاه هنرینو به عنوان معتمدترین فروشگاه ساز و لوازم موسیقی کشور، از درگاه اختصاصی به پرداخت ملت استفاده میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *