مقالات

یافتن کلاس موسیقی بر اساس ساز یا رشته موسیقی

هنرینو اولین سامانه جستجوی هوشمند کلاس و آموزشگاه موسیقی در ایران است. در هنرینو می توانید کلاس یا آموزشگاه موسیقی مورد نظر خود را بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله ساز یا رشته موسیقی مد نظر خود جستجو کنید. در این سامانه امکان جستجو بر اساس شهر، محدوده و محله، شهریه کلاس، ویژگی های استاد، ویژگی های کلاس موسیقی و ساز یا شاخه موسیقی که می خواهید بیاموزید وجود دارد.

کلیه سازهای ایرانی و جهانی، آواز و سلفژ و خوانندگی، آهنگسازی و تنظیم، تئوری موسیقی، آمادگی کنکور موسیقی و هنرستان و کلیه آموزش های های مرتبط با هنر موسیقی در هنرینو جمع آوری و سازماندهی شده اند. از طریق لینک زیر می توانید جستجوی هوشمند کلاس مورد نظر خود را آغاز کنید:

کلاس موسیقی

در ادامه، این شاخه های هنری موسیقی به تفکیک آورده شده اند. برای انتخاب کلاس موسیقی مرتبط با هریک از این سازها یا رشته ها، کافیست روی عنوان یا تصویر ساز کلیک کنید. سازها و رشته های موسیقی که می توانید کلاس مربوط به آن را در هنرینو جسجو کنید عبارتند از:

جستجوی هوشمند

کلاس آموزش پیانو

در هنرینو

پیانو یکی از زیباترین و محبوب ترین سازهای موسیقی به شمار می رود. این ساز آرامش بخش که گاهی مادر سازها نامیده می شود، طرفداران پروپاقرص خود را دارد. یادگیری ساز پیانو در هر سنی و حتی برای کودکان بسیار مناسب است. در نتیجه انتخاب بسیاری از افراد برای ورود به دنیای موسیقی ساز پیانو است. 

هنرینو، سامانه هوشمند کلاس موسیقی، در کنار شماست تا بهترین کلاس های پیانو را در محدوده خودتان و با ویژگی های مد نظر خود پیدا کنید. کلاس های آموزش پیانو با اساتید مختلف و برای رده های سنی مختلف در هنرینو معرفی شده اند و می توانید با مطالعه نظرات سایر کاربران، بهترین کلاس مورد نظر خود را بیابید.

جستجوی هوشمند

کلاس آموزش گیتار

در هنرینو

گیتار سازی با ریشه ی اسپانیای و نوایی شرقی است. بر کسی پوشیده نیست که ساز گیتار طرفداران بیشماری در کشور ما دارد. چرا که این ساز علاوه بر نوای دلنشین و جذاب، امکانات فراوانی را در اختیار نوازندگان قرار می دهد. گیتار هم برای اجرای ملودی های مختلف و هم اجرای آکورد و همراهی سازی ایده آل است.همچنین این ساز می تواند در سبک های مختلف موسیقی به ایفای نقش بپردازد. در سبک های کلاسیک، پاپ، فلامنکو و سایر سبک های موسیقی. همچنین انواع گیتار مانند گیتار نایلون، آکوستیک، الکتریک و بیس تنوع این ساز را تا حد زیادی بالا برده است

اگر به دنبال کلاس آموزش موسیقی برای یادگیری ساز گیتار هستید، هنرینو بهترین کلاس های گیتار ا با ویژگی های مختلف در اختیار شما قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *